Informacje ogólne
Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali. 
W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne biuro@pangps.pl.

Dodatkowe pytania dot. gwarancji lub reklamacji należy kierować na maila biuro@pangps.pl.

Reklamowany lub podlegający gwarancji produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
ARDERO os.Piastów 8/14 31-623 Kraków. 

Warunki realizacji serwisu
Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu poinformujemy mailowo lub telefonicznie.
Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.

Kontakt
Z Naszym serwisem można skontaktować się telefonicznie lub za komunikatora Gadu-Gadu.
tel. 601 186 386 lub gg: 1711995

Dodatkowo mail, pod którym można zgłaszać wszelkie zapytania serwisowe to biuro@pangps.pl