1. Czy aby dokonać zakupów w sklepie PanGPS trzeba się rejestrować ?
Nie, w koszyku jest dostępna opcja pozwalająca na szybki zakup bez konieczności rejestrowania konta w naszym systemie.

2. Dlaczego górny pasek strony przesuwa się cały czas z zawartością strony ?
Aby wszyscy Klienci mieli szybki i łatwy dostęp do koszyka, kontaktów oraz swojego konta.

3. Czy z towarem otrzymam dokument zakupu ?
Tak, zawsze z przesyłką otrzymują Państwo fakturę zakupu. Nie drukujemy paragonów ze względu na ich krótszą trwałość.

4. Co jest podstawą gwarancji na zakupiony w PanGPS towar ?
W przypadku jeśli producent nie dodaje osobnej karty gwarancyjnej, gwarancją na towar jest faktura zakupu wystawiona przez PanGPS. Jeśli producent dodaje osobno blankiet gwarancji jest on ważny również tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Niektórzy producenci wymagają ostatnimi czasy rejestracji gwarancji na stronie producenta – potrzebne wtedy są jedynie dane z faktury sprzedaży do danego towaru.

5. Czy można zwrócić towar jeśli nie odpowiada moim wymaganiom ?
Tak, zgodnie z prawem jeśli towar nie nosi śladów używania można go zwrócić w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Warunki i procedury zwrotu opisane są w zakładce Warunki zwrotu towarów.